Forever Young

2012.
Thursday 22 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum. hey hey ! ape cer kau? sehat tak? aku tak sihat. aku jempot demam dtg. badan aku pon panas. tu maksod nye aku menggedik taknak pergi sekola. ade ape je pon. haa..aku tipu jer. aku nak sekolah. lambat lagi kan sekolahnye..demam pulak skrg. harap cepat sembuh. sihat macam korang, korang dan korang. hahaha. tapi akan terlebih sihat macam monyet. kambing pon boleh. erh korang, ngeee.. tahun depan 2012 mesti korg ade rncang ape2 kan. termasok lah aku. yeah ! terlampau byk aku rancang. taktau jadi ke tak bndenye. okey aku citer.. 1.1.2012 aku nak couple ! nak jugak nak jugak. aku nak couple lame lame. nak dengan budak nerd yg hensem2 comel2. kau ade? klau ade jumpe bg aku tau. korg kan bpak ayam mak ayam. hahaha. sedap sedap je mulot aku kan? arh ! tak kire. aku nak jugak couple. nak lelaki yg sweet. owh. tak dapat bayangkan. hikhik :D.

yang kedua : 2012 ni aku nak buat perangai. pelik pelik. taktau pkwe aku 2012 nnti tahan ke tak dgn aku. harap bersabar lah ye sayang. cewahh. macam ade je. haha. bajet betol. erh erh. betol lah aku nak pelik. maybe sombong sikit. tak segembire dulu 2011. kawan aku pon dah pindah sekolah. alahai macam mane aku nnti? err, sedih. okey. taknak sedih. nnti aku nangis kang. mesti bosan tahon depan dohh. isy, timbullah perangai aku nnti. just see ya. tgk perbezaan. takpayah pon takpe.

yang ketige: 2012 aku nak cikgu baru. terutame cikgu GEOGRAFI. hahaha. sebab ape? okey sebernanye aku tak minat sgt dgn die. belajar geo okey je tapi cikgu tu tak sesuai dgn aku. kawan2 aku lagi lah. perli depan2 pon ade. dose dose. aku bosan gile belaja dgn die. kwan aku je byk buat lawak. dye serius semacam. mengantok gile lah klau dye masok kelas. klau aku tido nnti msti dye ketok meje aku yg lawa tuh. pastu perli2. wahh. aku suke care dye perli. halus gile. terase gile aku. haha. masuk kelas je dah membebel. byk smpah lah ape lah. biase lettew. kan kan? isy, ape lah. pastu kene berdiri mcm patung tuh. heeee.. tak suke. tapi alhamdulillah exam akhir tahun aku dpat A dlam Geo. ahaks :D thanks cikgu. tu bwh gmba die.

PN. KAMALA.



yang keempat: tahun depan aku nak colourful. hahaha. warne warni. yah ! comel comel gitu. wekks :P maksud aku colouful tu. aku nak tukar image aku yg hodoh tu. hahaha. hodoh ke? tahun depan aku pengawas. baju berwarne biru. haha. excited aku. nazifa kate klau aku pkai aku nmpak SKEMA. aku tak boleh bayangkan rupe aku nnti. first time kot aku jdi pengawas. okey.


  • baju kain - biru.
  • bag - hijau
  • botol air - pink / purple
  • payung - oren
  • kasut - hitam
  • stokin - hitam / warne warni
  • jam - kuning
  • pencil box - hitam maybe
  • fail - hijau
okey tu je kot. hahaha. barang2 kat atas tu sume wajib aku beli nnti. payung2 sume wajib. ingat tu. aku nak lindungi muke aku sume dipanas terik. habislah muke aku nnti gelap. panas. penat aku jage bg cerah mase cuti ni. lagipon nnti mase hujan sng. blik jelah. tak payah tompang bujang sebelah or tunggu sape2 amik aku kt bustop rasa nnti. 

yang kelime: 2012 nnti harap2 ade budak baru masok kelas aku. haha laki ke perempuan aku tak kisah. aku nak kawan dgn die. nak buli2 dye. yah ! klau lelaki dye hensem aku cop awal2 dlu. haha. bagi aku peluang lah. aku nak jugak pakwe2 ni. klau perempuan, bg aku gile2 kan dye.

yang keenam: aku nak perfume baru. yang lebih wangi dari yg lain. betol2 wangi. klau boleh nk yg wangi dye segar2 belake. hahaha. okey tu tgk lah. aku impikan perfume tuh. hehe. hari tu aku pergi shopping gn bpak aku. bpak aku msok kedai perfume then aku tgk perfume2 kt situ. perh ! harge dye pon PERHH. haha. aku gatal tangan pastu try perfume kt situ. ade yg memeningkan tapi bile aku try yg tu. Ya Allah. wangi gile lah. bpak aku diam jer. ehem ehem. klau pujok lagi mesti dpat punye lah tu. tapi bpak aku nk beli perfume dye. takpelah. lain kali boleh. bg can dlu kat dye. hikhik. harap harap aku dapat. tahtah aku dapat yg lebih wangi dari yg tu. amin.

Tocca Eau De Parfum - Cleopatra
Tocca's Cleopatra 




yang ketujuh: 2012 aku nak seorang lelaki yang boleh membimbing aku ke arah yang betul. seorang lelaki lebih sesuai dengan aku. perempuan membuat aku lebih gedik. haha. ade yg okey. tapi lelaki lebih okey dgn aku. ade ke org nye? aku nak orang yg boleh jage aku. layan kerenah aku yg gile2 ni. sweet. boleh tolong aku dlm ape2 masalah. ubat luke2 dlm hati aku. gembire kan aku. pndai amek hati mak bpak aku. yg baik. sokong aku sume nye. bile aku nangis aku nk bahu dye jer. wahhh ! romantik. aku nk yg boleh dipercayai. yg berbudi bahase. sopan santun n sume2 lah yg baik baik.



banyak lagi sebernanye. aku penatlah. nanti aku type lagi erk. harap2 terjadilah ape yang aku tulis tu. hikhik. doakan aku tau. okey bye semua. jangan lupe follow.

tengok tuh bawah. pakwe aku. jangan kacau.













aku dah kate die comel. see. kau pon kate dye comel kan? hahaha. okey tu pakwe aku. jgn kacau. siap kau aku bunuh klau kau kcau hubungan aku dan dia. ceyh ! erh betol lah. hikhik.








eh comel gile bhaii. erhh erhh. aku dah agak kau mesti kate mcm tu kt dye. mmg comel. pakwe aku jgak. nk tau sape dye. pergi bkak fb aku. (eyfa nazleen) -----> in relationship<---- kau ade? takde kan? diam ! 





tu ex aku. kau nak? amek amek. die KIM HEECHUL. comel kan? biase lettew. pakwe aku sume comel2. poyo je kan? sorry kawan.



=


=


=


=


=


=


=


=





tu sape weyh? hahaha tak kenal ke? kesian. tu lah aku. tak comel kan? okey takpe. bukan aku yang cipta. aku cume hargai. lalala~  erh erh. bye. tata. aku bosan tadi. sebab tu aku rajin sgt buat gamba2 tu. lain kali aku cite lagi. DAVID ARCHULETA dan CHA SUN WOO BARO tu aku punye. jangan amik tau. aku harap ape yang aku tulis dan mengarut2 kat atas tu terjadi. amin. bye kawan :)








Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction