Forever Young

ohsem day.
Friday 27 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
hye awaaakk ! okey kalau islam, Assalamualaikum. tanak jawab? ah lantak kau lah. tiiiiiiinnnggggggggg.. yeah ! aku berjaye jgak pakse diri aku untuk menulis entry. sebenarnye aku tak buat tajuk lagi skrg. lupe dan aku taktau ape nak letak. winkwink* eh eh, korang sihat? ape khabar? heee.. btw, aku kat sini sihat. waalfiat. eceyh. eh korang tau tak?  homework aku tak siap lagi sekarang. malas aku nak menghadap. harapharap cikgu tak bace blog aku nih. klau tidak, errmmmm.. diam ! eh eh, ade something nak citer niyh. semalam aku rajin. buat homework dengan kawan kawan dekat PA. tapi malang, keje aku satu pon tak siap. tapi malam ni, alhamdulillah sume nye akan siap sebentar lagi. aku berjaye jgak siap salin bm sinopsis satu sampai 7 komsas. penat siot. sakit gila tangan. tit tit. eh semalam ktorg paling bising dlam PA tuh. ktorg bukak lagu. buat mcm rumah sndri jer. bile terkuat volume tuh, sume pndg ktorg. ah malu lah. tapi best. then ktorg pegi masjid solat zohor then pegi pekan cari makanan. ktorg tak cukup duit nak makan nasi sume tuh. ingat nak mkan roti jer. hmm.. then ismah call fareez suruh belanje makan. hahaha ! tak malu muke ktorg kan? well, terpakse. dan dia pon terpakse sbb dye kene belanje awek dye jgak. kahkahkah ! nasib duit dye banyak mase tuh. hehe. okey balik tuh aku online. tu lah keje aku. online online dan online. takde gaji tapi ade kawan. weyh weyh, aku suke kat budak tuh. dye panggil aku mokk. sengal. name dyee.......... ah, mane boleh bgtau dong.. nnti kau rampas.eceyh. okey name dye...... Azmir Lettew. semalam dia ajak buat relay dekat facebook. aku pk die nak buat fake relay then dye ajak aku buat real relay. ah malu. aku terkejut. so ktorg buat relay dlam tuh, beberape minit kemudian, dia pegi pdam relay tuh. dia takut BF aku tu marah then nnti org ckap dia perampas. haha. takde nye. so sad ! relax lah. nnti aku bleh ckp dengan BF aku tuh psal nih. hayya hayya. tapi takpe. its okey. dia single. ehemm ! nak takle la tuh. ah lantak korang lah. sejujurnye aku kate, aku suka dia. heeee... malu bhaii ! okey diam. aku seorang yang jujur. hekk :P petang tadi aku imchat dengan dye. aku dapat no dia. ohhh. kau ada? takde kan?diam. jangan jelous yaw ! haha. aku rase dia dah gile sikit kott. sbb die imchat aku mengarut. dia buat nih ( :* ) kat chat tadi. then dye offline. malu lah tuh. okey biarkan dia. tahan malu. haha. btw, aku pun malu dann.... terharu ! haha. macam heaven plak. nape aku tak couple je dengan dia. kan senang. tapi rumah aku dengan dia jauh. susah nak jumpe. susah nak date. hikhik. dye stay cheras dan aku stay hulu selangor. jauh nye ! haish. ohh takpe takpe. maybe boleh jmpe kott dye. heee.... ah penatnye type. nak rehat. jap lagi aku kene sembung buat homework . kbye.



okey tak cantik. diam. bye !


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction