Forever Young

peace
Monday 16 January 2012 ? 0 Atashinchi ?
assalamualaikum. hye hye ! nak bace kan? okey follow dulu boleh? taknak follow blahh ! takpayah gedik okey. sebelum bace tuh, hembus dulu mane yg tak bersih. dah kotor nih, lame tak update. eh korang sihat? demam? batuk? badan okey? aii maklumlah lah dah 2 minggu sekolah. mesti penatkan? ohh same ittew. LOL ;p gedik ! huh ! eh eh, aku dah couple ! haha dengan tut tut... nak tau ke? okey now aku couple and in relationship with ALIFF AZIZ. kahkahkah ! eh korang, dekat sekolah aku pakai bag GIRLS. ade kartun. kelas aku panggil aku GURGIRL. huahuahua. kelakar. tapi sekarang panggilan tu dah kurang. sebab bile dorg ejek, aku diam dan tak berbahasa. hmm. aku pengawas ! pakai baju biru ! kemeje masuk dalam tudung pon masuk dalam. tak panas? ohh semestinya panas nak mampos. haha. agak selekeh bile aku pakai. settle baju pon berjamjam aku settlekan. susah. pagi pagi aku bangun awal hanye sebab nak settlekan baju dan kain. perghh ! sabar je lah. yeye je aku ingat senang. :( tuuttt. eh kelas aku ramai pengawas. name kelas ktorg 2 SMURF. sebab? ohh.. sebab kelas aku ramai pengawaslah ! sume pakai baju biru. tak sampai 10 org murid biase. ade 6 7 cmtu je murid biase, yg lain pengawas. ramai pengawas, tapi semua pemalas. bagi borang penalti tu rajinlah. err -,-" termasuk aku okey. aku garang dohh. so jangan cari pasal dengan aku k.. hari jumaat hari tuh, aku nangis. sebab kene bebel dengan cikgu. bukan sebab tu jer. cikgu tu tak habis2 cari pasal dengan aku. shit betol. satu kesalahan, kertas yg ckgu nak tu hilang. name aku je disebut sebut. yg lain tak plak. then dye kate dye nak hantar aku masuk kelas kedua. eceyh. mentang2 dye guru kelas suke2 hati plak nk buat cmtuh. mcam bagus sangat. hmm, eh tadi aku jalan kaki nak balik uma. then ade satu simpang nak ke kawasan rumah aku ade kambing ! wahh ! aku takut gile klau die kejar. kambing tuh tengok2 aku.  then ade lah satu abg tuh, dye naik moto. dye tanye aku nak tompang ke tak... aku kenal abg tuh, tapi tak rapat sangatlah. yg aku tau dye satu taman dgn aku. haha. aku kate taknak. tapi aku suruh abg tu tgk2 kan aku lalu kat kambing tuh. sbb jalan tu je yg ade untk aku cepat blik uma. abg tu pon teman then dah hbis lalu, aku sruh dye blahh. haha. dye cakap. "ape lah adik nih. dengan kambing pon nak takut, bukan dye makan adk pon, adik yg mkan dye adelah. org ajak tompang taknak plak, sombong. kan dah penat badan tuh." erh mamat nih, nak bising plak. kite bukan muhrim lah aku nak tompang kau. dengan bestie aku pon aku tak naik, ni nak kau. bukan kenal sangat pon. haish. okey dalam hati aku balas balik cakap abg tuh. dah smpai uma, aku cakap dngan mak aku. then mak aku gelak jer -,-"
okey lah ! bye. aku update pon sebab aku tengok2 then spray bg wangi blog aku ni yg dah berhabuk. hasshhhhhcuuummmm ! eh you ! bersin dah. kesian. haha bye bye sayang. ILOVEYOU. eh awak ! follow lah kite.




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction