Forever Young

18 february 1998
Friday 17 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
hey peeps, Assalammualaikum,

18 february? ohh tarikh ape tuh? heeee... tu lah hari aku ke dunia yang dicipta oleh Allah nih. esok kan? hahaha, aku tak sangka esok birthday aku. sedih ni. eceyh touching pulak aku. sekarang umur aku nak masuk 14 tahun. tak tua lagi k. kau tu tua diam diam je lah. jangan bising k. hahaha ! aku tak sabar menanti esok hari. buat party dekat kelas walaupun kami cuti. ktorg je rajin datang sekolah atas sebab yang pertama, Nak Kemas Kelas. ktorg nak kelas ktorg menang. kelas KRK kan.. nak lawan lah. perlu ! yang kedua, Nak Sambut Birthday Aku ! yeah ! aku harap sume kawan kelas aku dapat datang. Nazifa dengan Ismah pun aku ajak. mula mula, aku fikir nak buat dekat cafe jer. tapi tah lah, bile dfikirkan, buat dekat kelas lagi best ! senang sikit. kan kan? aku harap esok 18 FEBRUARY 2012 paling best antara hari hari yg lain. eceyh ! hahaha ! amin. then aku harap Putera datang. wahhh ! esok mesti fareez dengan zul nak jumpe aku. adik kesayangan kan... ohh mestilah. heee :D

klah bye semua. happy birthday Sharifah Nazleen Binti Syed Idris.




tak comel kan? mata aku sepet ! okey aku tahu.



hahaha ! Cikk Bella, Nur Solihah dan Eyfa Nazleen. 
okey cun !



Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction