Forever Young

happy wednesday monkey !
Thursday 9 February 2012 ? 0 Atashinchi ?
holla holla. assalammualaikum. yeah ! update update. banyak cite ni nak cite. eh sebelum itu, lap dulu lah mane yang patot. btw, korang korang dan korang sehat? ape khabar? aku baru jer sembuh demam. hari rabu petang tu badan panas gile lah. esoknye dapat MC. well, doakan aku semoge sihat lepas ni ya dan aku doa kan korg jgak. heeeee.... eh eh, aku mula kan cite nih. bace bismillah dulu lah. okey first.........

hari rabu kan mase start sekolah cuti maulidur rasul dan deepavali tuh, pagi tuh aku pakai uniform PKBM. datang datang terus buat muka takde mood aku. sebab aku tak suke dengan seorang budak laki kelas aku nih, ape tah name dia, aku lupe. hape hape tah, eeeeee.... malas ah cite. blabla. k mase pagi kat sekolah tu aku gile2 sikit. jadi kucing. meow meow. macam biase, wktu rehat aku jadi pencacai kawan aku, PUTERA HAFIZZUDIN. ayyokk sape tuh? aku minat kat dia. okey diam. aku suke cari masalah dgn dia. kenape aku jdi pencacai dia? sebab aku tolong amek buku pengawas dia sbelum rehat dekat blik disiplin. then lepas abis rehat, dia plak jadi pencacai aku, hantar buku aku dekat bilik disiplin. wah ! bekerjasama antara satu sama lain. tapi kadang2, aku suke buat lambat lambat, biar dah 2 minit sbelum bunyi loceng, baru aku bg kat dia. akhir sekali, dia lah yg lmbat msok kelas. then cikgu pun denda. weee.. kejam kan aku? well. eh eh lupe nak cakap, hari rabu tu byk gile mkanan aku bwk. biskut dengan roti nye lagi. bekal untk makan dalam kelas. tapi bila makan dalam kelas kene sorok sorok, aku bukan takot ckgu tapi nnti ade org buat muke anjing kesian dengan berkate, "weyh syefah, sikit ah. kau mane boleh kedekot dengan aku." aku tak tahan dengar ayat tuh.
then dah smpai dekat kelas, aku nmpk budak india aku mkan kuih kacang. aku rmpas plastik tuh pastu dia kate amiklah sume. wah !! aku mmg kejam. kan kan? then aku mkn dekat dpan dorg sume, NAZMI ape lagi terus jadi anjing aku. mintak sedekah kuih kacang. okey diam lah. lepas rehat tu ckgu geo plak lambat masok. ktorg boleh plak lepak dkat luar. beranda tuh. dah mcam family dah ktorg, ddok situ smbil kutuk mengutuk sume. ayat kawan aku mmg tak boleh blah. org yg boleh tahan hati je bleh join. org yg cepat sentap mmg tak boleh. aku dgr kwn2 aku mengutuk smbil kelua satu satu mknan yg aku bwk. then putera tegur, " eh kau ni tak boleh berhenti makan ke? dari tadi makan je kau tau. dasar anak syed." tu lah teguran nye. shit kan? name bpak aku sekali sebot nye.  bagus betul budak kelas aku. NAMA BAPA MENJADI KEUTAMAAN KELAS 2 BERLIAN 2012. kau ade? takde diam.

petang rabu tu plak ade koko. aku dengan rajin nye datang. firstly kene pergi unit uniform. yeah ! ktorg kawad lah ape lagi nak buat kan. then ckgu sruh aku campur dgn budak form1. Allah je lah yang tahu bgaimane peritnye hati aku nk kawad dgn dorg. aku tak suka. macam2 alasan aku bg cikgu tak terima. ohh kejam nye ckgu. aku nak kawad dgn kakak2 abg tu sume. lagi best. then dan then, aku terpakse jgak pegy. pastu pastu ade staff (tentera) tu dtg. dgn gembira nye aku jerit. haha. then aku ckap dkat staff tu aku nk kawad dgn dorg sume. dia bgi. yeah ! aku kawad dgn kak syazrin. weee... bakal kakak ipar. haha. sengal. dah kawad kawad sume tuh, ktorg masuk permainan pulak. aku masuk Bola Baling. aku amik jawatan sebagai penolong setiausaha tak silap. aku dengar cikgu sruh pergi padang, then aku pun pergi. mase nak pergi aku nampak putera. saje saje pulak aku nak jalan dengan dia. tanye die macam macam. heeee... gatal kan aku? well, haha ! dah smpai dekat padang tmpat ktorg lepak tuh, ckgu sruh aku bg kad kedatangan dekat budak lain. shit ! tu bukan keje aku, tu keje putera tapi putera sruh aku jadi pencacai die  pulak. puuiiihh ! bajet macam Perdana Menteri. then ktorg main bola beracun. then cikgu ajak lawan. lelaki lawan perempuan. aku yg tak reti main nih tengok je bola melambung lambung. aku dduk diam dekat tengah padang tuh. heeeee... nasib tak kene muke bola tuh. pastu balik lah. kau nak tau tak, bile aku jumpe kakak2 yang aku selalu tegur kan, ya Allah, aku merepek gile ah ! gile dohh. mulut aku mmg tak makan saman. k situ je bye. kau tak rase pape kan? k aku rase, hari rabu tu hari yg paling aku menggila. peace :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction